7 טיפים להפחתת תסמינים של בריחת שתן

7 טיפים להפחתת תסמינים של בריחת שתן

זהו חודש המודעות הלאומי לבריאות שלפוחית ​​השתן. אין זמן טוב יותר מזה כדי ללמוד כיצד לנהל ביעילות סימפטומים של בריחת שתן.

 

לפניכם שבעה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה בצורה הטובה ביותר:

 

  1. למדו כיצד לעשות תרגילים לרצפת האגן ואז בצעו אותם באמת. תרגילי קגל יכולים להיות יעילים מאוד בסיוע לאנשים רבים המנסים ללמוד איך לשלוט על דליפות משלפוחית ​​השתן, אך רבים אינם מבצעים אותם כראוי וחלק מהם גם אינו טורח לדבוק בלוח זמנים קבוע. תרגילי קגל הם מאוד דיסקרטיים ולכן הם צריכים להיעשות לאורך כל היום כדי לשמור על כוח השרירים ולצמצם מצבים של דליפת שתן.

 

  1. שימו לב לצריכת הנוזלים שלכם. כן, אתם רוצים להיות בטוחים שאתם שותים מספיק כדי לשמור על לחות ולהימנע מזיהומים בדרכי השתן, אבל נסו להגביל את השתייה זמן קצר לפני השינה או לפני היציאה מהבית.

 

  1. קפאין ואלכוהול. קפאין הוא משתן, מה שאומר שזה עוזר לגוף להיפטר מנוזלים עודפים. התוצאה: סיכויים גדולים יותר לבריחת שתן. אלכוהול נחשב למשקה משתן עדין בעל השפעה על המוח שלנו, וניתן לראות זאת לפי האותות המתקבלים שגורמים לכם להרגיש שאתם צריכים ללכת לשירותים. 

 

  1. הגדרת לוח זמנים להליכה לשירותים. שימו לב למספר הפעמים שאתם מרגישים צורך ללכת לשירותים, ולאחר מכן, תזמנו הפסקה זמן קצר לפני כדי לוודא שאתם שומרים על השלפוחית ​​ריקה.

 

  1. אכילת מאכלים מתובלים מאוד. מזונות חריפים יכולים לגרות את שלפוחית ​​השתן, ולהגדיל את תחושת הדחיפות במתן שתן.

 

  1. היפטרו מקילוגרמים עודפים. אפילו עלייה מתונה במשקל יכולה להפעיל לחץ נוסף על שלפוחית ​​השתן שלכם, וכתוצאה מכך, לגרום לדליפות בלתי צפויות.

 

  1. הימנעו ממזון ומשקאות המכילים חומצת לימון, כמו גם ממשקאות מוגזים. לימונים, תפוזים, אשכוליות ואפילו חמוציות, כל אלה מכילים חומצת לימון אשר יכולה להגדיל את תחושת הדחיפות ללכת לשירותים. משקאות מוגזים יכולים להיות בעלי השפעה זהה.

 

אם אתם סובלים מבריחת שתן, הלמידה כיצד לנהל את הסימפטומים יכולה להפוך את החיים שלכם למהנים יותר. עם זאת, חשוב גם שתקבלו טיפול ראוי. היום יש אפשרויות רבות לטיפול בבריחת שתן, כך שתוכלו להוביל חיים מאושרים ובטוחים יותר. התקשרו עוד היום אל הרופא שלכם.